2009/01/08

IGERI PROPOSAMEN BERRIA

Iñigo Altunak, idatzi didan emaila idazten dizuet segidan, zuek balorazioak nai ditut, t ake rule ta aber zertan geatzen den, edo aurten kristonak liatzen diteu eo eztakit!!!!

Kaixo Iñaki,

Atzo arratsaldean igerilekuan nengoela eta TIK partaideak ikusten nituela pentsatu nuen interesgarria izango litzatekeela taldeko partaideak ados egonez gero, beraiekin entrenatzea( nahi izanez gero ondoko kalean), izan ere denok dakigu igeriketa dela taldeko gehienen punturik aulena, nik uste det Idoia Gibelaldekin hitzegin eta posible litzakela berak entrenamendu batzuk jarri eta astean 3 edo 4 entrenamendu egitea.
Nire urrezko garaitan ( haiek denborak haiek...) goizeko seiterditan jeiki eta donostira joaten nintzen Easoko taldearekin igeri egitera eta egia esan hobekuntza nabaria da .

Ea proposamena pasatzen deken eta jendeak zer esaten duen.

Aiooo

3 comentarios:

Ezpala dijo...

ño, aurten fusible guztik erretzeko asmokin? ni apuntatzen nauk, baina 3 egunekin sobran goazela uste det. Ea kale hori hartzeik daon...

Myriam dijo...

Esango nuke bai aurtengo urtea fuerte hasi behar degula.

Ni ere apuntatzen naz baina lehenengo jakin beharko nuke ze ordutan izango den entrenamendua.

Hitzegingo degu.

Eurre dijo...

Ba nei ona iruitzen zait, ala igeri entrenatzen re ikasiko genuke, naiz ta aurten ni udetan sentsazio txarrakin ibili espero iaz bzela arriere de la course entrenatzeko gai izatea!!!

boto positiboa, besteek erantzunak!!
pd: argi geatu dadila hau matxakantzako dala, hau da, igerian ia egurre ematen dutenentzat, bakoitzak baki bere maila ezta?