2009/07/07

IRONMAN FRANKFURT

Iepa jende!!
Lehenik eta behin eskerrikasko zorion mezuengatik.Blogean idatzi nahi nuen baina ez det asmatzen nola registratu,batenbatek esplikatzeko borondatea badu ba idatzi dezala.
Bueno nere kronikatxoarekin asteko:Flipatuta geratu nintzen organizazioa eta zegoen ambientearekin,bai frankfurten bertan eta bai bizikletan pasatzen ginen herri txiki guztietatik,jende guztia kampoan,zerbeza kaineroak mahai gainen jarri eta buila batean gu animatuz.

Asteko igeriketa.Nire maila kontutan edukita oso gustora geatu nintzen uretatik irten eta nere denbora ikustean 1:12.Hasiera uretatik zen eta denak nahiko kakapiloan geunden,"hri da ostia pila jasoko dituken" pentsau nian,baina ez zen horrela izan,nahiko bazterretik jarri nintzen eta lasai egin nuen igeri.Hori bai trago pare bat ematea tokau zitzaidan,eta ura ez zegoen sanidadeko inspekzio bat pasatzeko moduan,kantera bat zegoen inguruan eta...

Gero bizikleta,llanoa omen zen,"los cojones" repetxitoa jun eta repetxitoa etorri,adokina zenbait repetxotan.Ala ere oso azkarra da,repecho bat igo gogor xamarra eta gero falso llano luze bat beheruntz,honela media altua ateatzeko aukerarekin.Egia esan ikaragarri gozatu nuen bizikletan eta oso media ona atera.

Gero korrika saioa,kalkuluak buruan 3.37 tik behera egiten badet ironmana 10 ordutik behera.Ze erreza zen buruan kalkulua egitea...oso ondo hasi nintzen,kilometroa 5 min azpitik,baina 4.kilometrotik aurrea tripa festa hasi zen,komun kimikoetara jun etorria 5 aldiz,han barruan ze hanbiente zegoen ez det esplikatu nahi,beroa eta denak korrika eta presaka eginbeharrak eginez,bakoitzak imagina dezala.25.kilometrotik aurrera tripak asentau zitzaizkdan,baina orduan iada indarra falta,normala den bezala. 10.30tik jestea nuen orduan helburu eta azken 5 kilometroetan nere bizitzako sufrimentu handienarekin nituen guztiak eman nituen,eta azkenean txak,lortuta.Hori bai helmugan ez nion buelta ematen ni pa dios,mareatuta,pelagurea,jan beharra eta eziña...azkenean botika por la vena y a la ducha.Sueroa artzeko kola geio zegoen masajea artzeko baino,50 kamilla momentuoro jendea jun jendea etorri.

Beno hau da nere kronikatxoa,ez dakit iraurri ondoren jendea animau edo desanimau egingo den ironman bat egiteko,baina sufrimentuak sufrimentu,merezi du!!
agur.

p.d.: denboraldia amaitzeko gasteizeko enbajada duzuenoi ANIMO!!



8 comentarios:

Ezpala dijo...

eh! Piepoli batea jarri degu!! ;)

Beno, pentsatzean bakarrik korrika saoio hortan otzikara emateziak,
zorionak potro!!

egia esan antolakuntza on batek beste toke bat ematen dio, netzako Deba-ko triatloia dudarik gabe izan da aurten onena

Eurre dijo...

Botika hartzea nik uste pasa daitekeen gauzik onena izan behar dula rekuperatzeko dudarik gabe,

AUPA HI, IA BAUKAK BESTE ABENTURABAT EKAITZI KONTATZEKO!!!

,urteko tri hobena hemen... ba ni atera naizenetan... hondarribi iual

ta gasteizko peñari, ba zorte hon, hango kronikak ere onartuko ditugu ze ia bentako distantzia luzea da!

Aitor dijo...

Bejondeikela Unai!!! Delaosssssstia!! Bo, ta deskuiduan 10 ordutik jaitsi izan bahu... buof, tumatx! Nei beste mundu bateko markak iruitze zaizkiak zuek iten aizeatenak Iron Manetan, bukatzeakin nahikoa ez ta marka bila, ttak, harrapazak! Sois unos frikis!!! Biba zuek! Bo, 'zuek', aurtengo Iron Men zerrenda gaurkotuko dit batenbatek? Martxoaz geroztik deskonektatugi sentitzen naiz, y nomentero.
Nik oaintxe indet nere Iron-Press partikularra: asteazkenetik asteartera biaje relampago Txinara, P.Usobiaga Munduko Txapeldun nola izan dan kontatzeko. EARRA!!
Aitor

Ezpala dijo...

ongi etorri primo, azkenaldin gelditu gabe habil, eh? hi bai habilela friki artean!

Ta deskonektatuta bazaude, igandean Barakaldora! taldearentzat puntuatzeko beste bat falta da ;) o bestela nekin gasteizera patatero kuadrila ikustea, porzierto denak izatza anka tarten sartuta eongo dia ze haien berri ez da hemen...

ZE SATEZUE! nik gustoa egingo nuke lehenengo sektorea ;)

reitziger dijo...

Aupa aitor!!!! azkenaldi hontan willy fog ematen dek!!! hianbeste bidaiatu ta bidaiatu.... desde luego zona orientala gustau zaik aurten eh....
hori hori, bialdu zak barakaldora!!!! puntuatu beharra zeok!!!
ta gasteizen... ba animo guztiori!!! utzi ekipuan izena behar dan tokin denboraldia ondo bukatzeko!!! nik crepe batzuk jaten goatuko naiz zuekin..... jiji
eman eurre!!!!!

Myriam dijo...

Aupa hi, ZORIONAK!
Hau da hau meritua zurea, tripak ala eta etsi gabe aurrea.
A ze kuadrila daukagun TTT-n.

Eh!barakaldora doan jendeari, esan didatenez, kontuz uretan tragorik eman gabe...

Eta beno, Gasteizen atera behar duzuenoi, animoak eta bizikletari adarretatik, orain San Fermin garaiean gaudela.

Ayo!!

Eurre dijo...

EGUNON EKIPO!

BENO ATZ ATERA ZEN KRONIKATXO BAT HITZAN, GASTEIZKO TRIATLOIA ETA IRON MAN-AK DIRELA ETA, , IGANDEAN MAHALAKO ELKARRIZKETA ARGITARATUKO OMEN DA, ETA dv-ra ere bidali nuen kronika,ORAINGOAN ERDERAZ, TAKEKOEK ESANDA, ABER BA HOLA , BESTELA ....

LINKA DAKAZUe HITZAKO ALBISTEAKIN.

http://www.tolosaldekohitza.info/hemeroteka/

Aitor dijo...

Ok, Presi, ondo ziok. Zemuz zijoak Alpeetako prestakuntza? Noiz zoazte?
Ta bestalde: Gasteizea akaso azalduko naiz ikustea; akaso esatet, ze bezperan igual Lesakan izango naiz... Sobrelamartxa, deituko han banaiz. Barakaldora beraz ez, so sorry (Myriamek esandakuakin gutxio gainea), ta urtako trabesia hoirek ere no me ponen demasiao.
Altzaporru!!