2010/11/19

DENBORALDI AMAIERAKO EGUNA

Kaixo guztiori, esan daiteke denboraldia, ofiziala behintzat, amaitu dela.
Iritxi da datorren urterako planak, apustuak, ametsak... desarrolatzen asteko ordua, eta baita urte honetan izandako arrakasta guztietaz disfrutatzeko momentua.

Azken urtetan ederki disfrutatu degu egun honetan eta urten zehar bai probetan eta bai entrenamenduetan ondo sufritu eta gero merezi degula uste det.

Ohitura onak mantendu egin behar direnez, datorren abenduak 11ean triatloiaren eguna triatloirik gabe!!!

9tan uzturrera igoera, bueltan izaskunen hamaiketakoa eta gero bazkaria ero etxe elkartean, ondorengoak....... ikustear.

Mesedez elkartean lekua hartzeko, eskertuko nuke jendeak lehen bait lehen azaldu behar duen konfirmatzea.
Medio hau (bloga) erabili edo bestela korreo bat bidali nere helbidera.

Animatu!!!!!!!

11 comentarios:

alar dijo...

Ni banoa,eun earra botako diau.Beraz jendea animatu dedila rediooooooooo

Eurre dijo...

kontatu nekin!

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!

Ementxe oporretatik bueltan, kontatu nekin bazkarirako, ea iaz baino obeto amaitzen dudan.

Gero arte!!

Anónimo dijo...

Nekin ere kontatu.

Jakerra

Myriam dijo...

Nik ezin det, sokatirako txapelketa hasten degu.Gañera egia esango dizuet, mutil guztien artean lotsa ematen dit neska bakarra izanda.
Ayo eta ondo ondo pasa!!!!!

yon dijo...

Ni ere bazkarirako prest!!

yon dijo...

Ni abenduko zubin zalakon... Hurrengo larunbaten partidua daukat Bilbon. Goiz pasara azalduko naiz, baino bazkaltzeko behintzat ez kontatu nekin. Bat gutxigo!

reitziger dijo...

OK goiz pasara, eta gaupasara?????????!!!!!!!!!!

yon dijo...

Iep!!

Ez nekin beste albiste bat sartu edo ez, baino eskiatzeko tenporada hasi danez pixkat entrenatzen hasi beharko deu.

Ni larunbaten jutekoa naiz, beste batzuk ere joatekotan zeate... Ea nolabait gelditu dezakegun. Gero eta gehiago jun eskiatzera hobe!!

yon dijo...

Reinosa. Urtarrilak 29rako inskripzioak irikita daude.

10k-24b-10e

http://www.triatlon.org/licencias/inscripciones/ppal.asp

Ezpala dijo...

proba gomendagarria

Isabakoaren berri ba ahal du norbaitek?

hortxe lengo urtekoa:

http://picasaweb.google.com/tolosaldekott/Peliculas#5439930759527091138