2009/05/27

EUSKADIKO TALDEKAKO TRIATLOI TXAPELKETAN MAHALA TRIATLOI TALDEA 3. GARREN




Pasan de larunbatean jokatu zen Hondarribian Euskadiko taldekako triatloi txapelketa, aldi berean gipuzkoako txapelketa ere izan zelarik. Guztira 34 talde izan ziren irteeera puntuan eta eta bi minutuoro , erlojuaren aurkako modalitatean, 750m-18km-5km ko ibilbideari egin behar izan zioten aurre.

Uretako sektoreari zion beldurrik handiena taldeak, baina hortan ere neguan sartutako orduak ez zirela alperrik geratu zen islatuta, uretatik atera ostean , bizikletako eta korrikako sektorean punta puntan ibili ziren eta hortxe gauzatu zuten Mahala- Tolosaldeko TT “A” koek euren arrakastaren gakoa. Gipuzkoako txapelketako 2. garren postua eta Euskadiko 3. Garren postua erdiestea lortu baitzituzten. Eta aurretik zein talde iritsi ziren ikusita, egundoko emaitza dudarik gabe.




Mahala triatloi taldeak ordea, aurten duen taldea eta maila kontuan hartuta, 3 talde atera zituen lasterketa honetan , eta “b” eta “c” taldeak euskadiko 9. eta 13. postuetan eta gipuzkoako 5. Eta 7. Postuetan sailkatzea lortu zuten. Emaitza onak dudarik gabe pasa den asteburuan lortutakoak. Asteburu honetan donostian jokatuko dute Onditzen omenezko nazioarteko triatloia(1500m -40km-10km) eta hemen ere emaitza oparoak ekartzeko asmoz lehiatuko dute dudarik gabe.
PD: hauxe da egunkaritara bidalitako kronika, orain balorazioak idatzi mesedez. Ezpala argazkia, trofeoana bidaliko dit, azpiegitura arazobatzuk zezkat..jjjaaa, ta donostin jakin dena emango detela!!!! hasi beharko deu orreako ere hitzordua egiten... dortsalena nola in ....

23 comentarios:

reitziger dijo...

Ondo presi ondo, oraintxe bertan nituen nik argazkiak erabakita artikulua idazteko ikusiaz inork ez zuela datorren urtean blogerran taldean atera nahi.... eta idaztera nindoanen... sorpresa!!!
kostau zaigu baina artikulu hau idatzi beharrekoa zen lortutako emaitzagatik!!! emaitzei buruz idatziaz... iñaki, b taldea euskadiko 7. eta C taldea 12. ez da?? uste det hori gaizki jarri dezula.
balorazioak.... ze esan, gure aldetik behintzat esango nuke TALDE bezela primeran moldatu ginela, uretako korronteei aurre egin ondoren( ez zan batere erreza) bizikletan ahal moduan "ezpala teresa de calcultan" laguntzaz pasa gendun ondoren korrika disfrutatzeko. momentu batez euskadiko txapeldunak izan ginen eta hori ez digu inork kenduko blogerrei!!! orokorrean 13garren, oso gustora, nik uste guk ere ez genuela holako emaitza espero.... datorren urtean errepikatuko det seguro nik behintzat, eta datorren urterako erronka, neska talde bat ateratzea eh miriam!!!!!
bueno ta iganden honetan onditz, jendea gogoz eta ez litzake gaizki egongo hor ere taldek paper ona betetzea.... dorsalak bezperan jaso behar dira, nik larunbatean bazkaria dauket baina saiatuko naiz juten, ez dakidana da beste norbaitena jasotzea dagoen, nik uste det baietz.
eta igandean.... boxeak 8tan irekitzen dituzte eta irteera 10tan ze iruitzen 7:30k edo 7:45k aldera irtetzen bagera? igual goizegi? egia esan kontutan eukita gertu gaudela eta ze goiz dan.. igual 8tan ere gera gaiteke..... bueno nik problemik ez beraz jendeak esan dezala.

reitziger dijo...

Portzierto! ostiral atxalden getaria-zarautz igeri egiteko planteatu da. Eguraldi earra espero da eta dirudienez itxasoa ere lasai egongo da. ondoren korri pixkat ere egin daiteke edo bestela igandean pentsatu, trago bat hartu eta denok deskantsatzera.
Beraz animatu nahi dutenak esan dezatela ordue jartzeko eta harutza juteko. ni ordubitan ateratzen naiz beraz neregatik atxaldea ondo aprobetxatzeko 3:30k edo 4ak ordu aproposa.

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!!
Oso kronika ona. Oraindik urrengo urtean blogerren taldean parte artzeko merituak egin ditzazket, depaso, A taldeari bizikletan lastrea kendu!!
Nik iganderako denboraz geratuko nintzateke ze gero beti berandugo ateratzen gera. Dortsalena, besteena artu daiteke. Arazoa dago,nori artu behar zaion eta nori ez eta gero nola eman behar zaizkio dortsalak. Ze gero igual batenbat uste du dortsala artu diozula eta igandean lasai, lasai dijoa eta...
Nik ostiralean ez det uste Getarira joan naizenik.

Gero arte!!

reitziger dijo...

Ni ere ados nago piepolik dionakin, nik nahio det jendea bere arten ados jartzea dorsalak jasotzeko eta entregatzeko, nik larunbatean dena prest euki nahi det igandean lasai ibiltzeko.
beraz ni ez banoa norbaiti esango diot eta larunbat bertan geratu dorsala hartu eta inperdible nazkagarri hoik jarrita uzteko!!!!

Myriam dijo...

joe! hau da marka hau, Zorionak denei, bai hirugarren, zazpigarren eta hamairugarren geratu ziñenetein eta por supuesto ahal bada datorren urtean nesken talde bat, aunke sea bulto egiteko, ejejej!!!
a ze zortea daukazuen batzuk ostiral atsaldean libre!nik lana 5tak arte beraz nirekin ez kontatu, gaiñera seguraski ostiralean bertan Bermeora joango naiz lanbateko triatloi sprint-a egiteko, beraz beste batean beharko du.
Norbaitek badaki, Aritz Aranzegik maila blogga irakurtzen duen? nere buzoa daka eta larunbateako beharko nuke.
Agur,

reitziger dijo...

Miriam nik ez dakit blogan irakurtzen dun eta bere maila ez dakit zein dan... igual bere maila iñakik eukiko du eta bestela igor aranburuk badu bere telefonoa.
suerte bermeon eta kontauko diguzu...

Anónimo dijo...

Aupa ekipo zemuz dijo astea? Presi kronika ikearrieeee!!!!!
Nik ostiralen nahiago nuke karrerako bizikleta sektorea egin. Norbait animatzen bada behintzat. Bestela agian joango naiz grupeta egitera itsasora. Baino lasai ze ikusi zenuten nere erritmoa. Itolarri baten atea nitzan uretatik ta ...
Nahiz ta arrain arraron bat ikusten badet denak atzen uzteizuet.
Nik lanbaten ezin det donostia jun oseake baten bat badoa nerea hartu dezala mesedez. Duda bat dauket: agian dortsalak jasotzeko lizentzia erakutsi beharko da.
Bueno ondo segi ta eongo gatxik!

Alar naiz. Eske izena jartzen ez dit uzten.

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!
Bueno, noticias de gipuzkoan behintzat kronika jarri dute.

http://www.noticiasdegipuzkoa.com/ediciones/2009/05/28/vecinos/tolosaldea/d28tol32.1498123.php

Gero arte!!

reitziger dijo...

Aupa Alar, gaur erabakiko deu zer egin, nik ere planteatu nun zuk esandako hori.... hori bai, ondarretan igeri pixkat egin ondoren....atzo igorrekin egon nintzen eta ez gea asko izango 4 edo 5 beraz gaur polin konkretatuko genula geratu ginen, hi ze ordutan ateratzen haiz bihar lanetik? atxaldea libre?

Ezpala dijo...

Egunon, hi eurrex, ona artikuloa, gauza bat izan ezik:

"asteburu honetan donostian jokatuko dute" honek futboleko anbientea ematen du, ejem... jajaja

ni ostiralen donostia joango naiz, igeri itea iluntzealden, porzierto igeri sektorean ze yinkana jarri dute? kontxan lekuik ez baleo bezala ta igeldo kentzean, akats latza!! orain korrikalarik kontentu

reitziger dijo...

ezpala, korrikalarik.... eta ni!!!!! egia esan nik oraindik ez nao ezertaz seguru.... igual gaur bizikletan ibili ( a ze egualdia ) eta bihar txapuzon con neopreno.... ikusiko diau, ea gaur atxalden taldekidek zer dioten....

reitziger dijo...

aupa ekipo! ez dakit norbait animatuko dan baina oraingoz behintzat 4 taldekide gar atxalden polin 4tan geratu gea zarautzea jun eta getaria-zarautz igeri egiteko.
gogoa dunak azaldu dadila.
Bestalde ikusten det inork ez duela igandeako irteera orduai buruz ezer esaten..... ba nik jarriko det. polin 7:30tan!!!! puntualak izan ze ez dakigunez zein azalduko dan ta zein ez, orduan martxa egingo degu.
eurreeeeeee!!!!

Ezpala dijo...

jo aze enbidia! txipiroiak paken utzi eh!! ni Santa klara joango nauk bi arrultzekin buelta ematea.

Donostin 24-ko tropa, hor agertuko dia xorro xorro entrenatzen ibili dianak bate lehiatu gabe, je!

Eztakit blog-a irakurriko duen baina Jorge Goia-ri esan neoprenoa hartuko diodala

Eurre dijo...

iepa aste hontan nahiko out neok blogen


1.- dortsalak nor hartu behar ditu bezperan? ba nere mesedez hartu, ta bestela esan nere kasa moldatzeko.


2.- ni eniek gaurko trabesia , eizn dit, ori bai ezpala ostra atsalde iluntzen bahoa ... iual animatuko ninduan e... eztit hitzik ematen ala ere.


3.- 7:30 usabalen ordu ona deritzot, dena emango det.

4.- atzo ikusi uahal reitziher , visioa izan huan , enitxoan etzetik lazkaoaino korrika joan... edo bai? auskalo....

Ezpala dijo...

Eurrex eurrex, azkenaldin tope habil eh? juntakulata erre gabe eh! asteburun fusible batzuk erretzekin nahikoa.

Ni 18:15tan aterako nauk lanetik ta ondarreta zuzenen , beraz 7aldea tenis club aldetik abiatuko nauk eztakit norutz ?? animatu hadi!!

bo ta dorsalana, ba putada latza donostia joan beharra, kapitaleko hauk txulo jartzeituk, ni bihar donostia joateko asmoik eztaukat, norbait joaten bada har dezala NEREA

Eurre dijo...

Beno , ze eo tolosan geatzen gatxik edo han ikusten gatxik? ni 17tan libratuko nauk eta, eta eztit igeriz gain best ezer egingo!

berdinzaiak, oi bai geo pintxoa e indarrak berreskuratzeko edo ez?

( ta gar berz asteko 2garren jaieguna zekat....jajaj

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!!

Nik usabalea joango naiz igeri egitera!!
7:30 ondo iruditzen zait!!Gainera aurten kontxako parkina itxita dago osea k or ezin da utzi.

Gero arte!!

reitziger dijo...

eurre, eurre, eurre, atzo lazkaon korrika... nork daki etxetik joanda ala ez..... klaro izkutuan entrenatu eta gero ziztu baten karreratan..... hori tranpa dek!!! kartak gora beida eduki behar dizkiau!!!!
guk ere igeri eta gero relax, nik behintzat, eta egualdi honekin zarautzen bukauta.... lasai lasai atxaldea aprobetxatu.....
ezpala!!!!! irlai buelta ematea eraman zak eurre pixkat nekatzeko bestela iganden.....
visto lo visto..... eguneko akzio ona egingo diat... blogerran dorsalak nik jasoko dizkiat, alarrek esan ziak ezin dula jun ta geau nauk nik jasoko diotela biharko atxaldea desangelauta bait dauket... zuenak ere jasoko ditut baina konpromezu gehiorik ez det behar eh!!! ea baten bat ahaztuko zaiten eta kristona montauko deun....ezpala hire mobila emaiak eta harta bihar iluntzen donostitik bueltan deitukoizuet denei eta dorsalak banatu, dena prest eramateko iganden.
itto gabe eh!!!!!

reitziger dijo...

ordun argi dago piepoli, buen pastorreko parkinan, eta bestela en la cuesta del culo.... baina igande goizen.... baten batek ez ote du sorpresatxo bat eramango eta turboa sartuta azalduko irteera puntura.....jijiji

Ezpala dijo...

Eurrex, geho eguardin deitukoit geatzeko,

Raitzieger, fabore latza ingodiak, igande goizen hartukoit dortsala ez bazaik inporta?

Piepoli, arraultzik utzi behar ahal da santa klaran, ingandeko egualdiako?

reitziger dijo...

Ok ezpala no problemo!
hi figura nei aita santua bezela deitzeko joera hori????!!!!!! santa klaran arraultzak jarri??? hi ez haiz ba frantziskano peto petoa izango ez????!!!!!! Amen!

Eurre dijo...

jo ba eskerrik asko reitziger!

ta ni enauk ezktun ibili! ni kale erditik nitxoan...jajaja

josu onekin asmoa hau zekat, kontxatik zurriola tageo buelta itea edo...

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!!
Badirudi iganderako ez dagoela santa Klaran arrultzen beharri, ona emnada dago.
Obe arraultzak guretzako gorde.!!!
Unibertsitatetan ere aparkatu daiteke eta bizikletan joan, 2 minutu dira.

Gero arte!!1