2009/09/10

LARRAUTIK, SAN JUAN DE LUZEKO TRIATLOIRA


Larrau, gogorra da, eta isabako proba hau oso gogorra, baina ederra, oso ederra, beste behin sufrimenduak dakar gozamena.... baina piepoli eta egurrek redktora sartu zuten, lasai igotzeko asmoz, hura apetitua haietako batena... dutxatu gabe makarroiak jatera joan baitzen zuzen zuzean... jajajaj








Aktualizatzeko gogoz negoen, aurreko asteburuan Larra-Larrau korritu genuen, 143km pierre san martin, isaarbe, larrau, eta lazako gainak igoz, motzean ere atera ziren beste taldekide batzuk, 100km, isarbe gabe, zirkuitua potentea da dudarik gabe, baina duela bi urte baino dezente gutxiago sufritu nuen... ikusi besterik eztago argazkia jajajajaj, reitziren argazki bat ere jarri nahi nuen baina begiratu azkar batean eztet deus ikusi.

Orain asteburu hontan larunbatean goizeko 8:30, aitor eta reitziger hasiko dira san juan de luz lehian sprit distantzian eta gero 12:30, jose luis eta gure lehendakaria, (sasoi bete betan dauden bi basurde.... (ze txuloa naizen jajajaj) olinpiko bikoitzako distantzian...


eta hurrengo astean , castro... batzuk eztakigu geldi egoten.....

8 comentarios:

reitziger dijo...

Hi presi!!! ta nun topatu dituk argazkik????
bueno nik ere nahiz eta motza egin konfirmatu egiten det, gorra da baina aldi berean politte, oso politte, gainera eguraldi nahiko dezentea egin zuen....
eta lanbatera begira.... ez dakit larraulen ondorenak izan diren baina aste osoa gastronteritisakin zemakit..... sartutako guztia kanpora!!!! gaur pixkat hobetoxeo sentitzen naiz, hori bai komunerako bidaiak oraindik guztiz ahaztu gabe... espero det lanbaterako guztiz rekuperatzea aitor ez uzteko solo ante el peligro!!!!
eutxi goiai!!!!!
PD: txori txiki batek esan ziak, basurde pare bat lanzaroten apuntatu direla.... eiiiii!!!! horri deitzen diot nik urtea bi potrokin (ta gogokin ) hastia!!!!!
planifikaziyua de in beharko diau ez????

Eurre dijo...

argazkimartxa.com en zerek argazkik.

lanzarotena... nere hipotesikl zezkat zein izan ote ditezken, ta planifikazioa? ze esan nai dek lanbatekoai begira? ze zuek bezperatik zoazten ta gu egunen bertan , beraz etzeok ze planifikatau...
oker banabilek zuzendu arren,

Myriam dijo...

iepa!
hemen jendek ez al du deskantsatzen!oi da "sufritzeko" gogua. nik aspaldi eman nion bukaera nere tenporadari, eta orain hurrengoa presatatzen hasi beharko. beste kirol batzuk probatzen ere ibili naiz udara bukaeran eta guztia egin daitekeela ikusi det.
nik beraz aurtengoz tenporada kitto, eta besteari euskteko gogokin.
zerbait gehiago egin behar duzuenoi animo eta eurre!
agur

reitziger dijo...

Bai iñaki oker hago, ez nin lanbateko planifikazioaz hitzegiten, datorren urtekoari buruz baizik!!!!
lanbaten eongo gatxik!!!!

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!!
Egia esanda Larrau proba gogorra baina polita da.
Makarroiekin amesten amaitu zuen proba baten bat, baina urteroko dutxa hotza Isabako frontoian ezin daiteke alde batera utzi.Ohitura horiek mantendu behar dira.
Suerte Donibanera zoaztenak, bestela Kastro-n ikusiko gera.

Gero arte!!

Ezpala dijo...

iep! ni lanbatean paseo berriko igeri zeharkaldian atera nitzan. 3km-txo donostiako badiatik. egualdi ona, gende ugari eta igeriketan ibiltzen diran gazte asko. Ta baten batzuk, daukaten energia guztia eztakie nola disipatu, ur azpitik buzeatzen igarotzeaino, arrapazak!! hoida sasoia! nere arten pentsatu nuen "aze delfin kuadrila"

egia esan itsas zabalera ateatzea faltan bota nuen,paseo berriko zeharkadia askoz ere obeto zegon,

lanbaten zapatilak su artu arte eman!!!

Aitor dijo...

Arrikitaun!
Donibane power!! Pirri ta expiker manomano, baxurde paria manomano, ta... epepep, zein apuntatu dia manomano Lanzaroteako!??? Myriam, zu etzea ba izango udan 'beste' kirol batzuk proatu ta geo???

Eurre dijo...

hi aitor, motea gustau zaiak!!!! expiker jajajajaj, nik ia bataiatuaut, anonimatuan... jajaja

nik nere kiniela, botak det lanzarotea beida:


1.- Marin
2.- ??? Jacker edo Eduard
3.- aber zenbat asmatu ditutten...