2009/09/13

SAN JUAN DE LUZ, ARGIA IKUSI GENUEN LASTERKETA…


8:30tan oraindik gosaltzeke zeunden oraindik , Aitor Mendia, Egurre, eta Jose Luis, aldiz Reitziger eta Esatarix, hantxe ziren lasterketa hastekotan, distantzia sprintean jokatu zuten lasterketa, eta … (eurek kontatu dezatela nola joan zen lasterketa), baina 541 partaidetik, 68. Eta 69. Postutan iritsi ziren biak batera.

Baina nik nire kontauko det, 12:30 zen irteera 2500m igerian, 80km bizikletan eta 20 korrika egiteko, 425 partaide izan ziren helmugara iritsiak, eta tartean gu eskutik emanda iritsi ginen 52, 53 eta 172. Postuetan.

Lasterketa, argia ikusi genuen une batez bai, gure eguna ze dudarik gabe, edo nirea edo denena eztakit, igeri saioa denbora aldetik mantsoa izan zen, korrente batzuk zeuden… bain a tira, baino eztakit nk zergatik, neopreno berriagatik edo… izugarrizko denboa egin nuen ni izateko, Jose Luiz, 5’ sartuko nizkion eta Mendia jauna ere atzeraxeago izango zen. Egia esan uretatik atera behar zen proba erdian eta hortxe nabaritu nuen delfina biutu nintzela momento batez jajajaja.
Bizikleta, 80km, azkarrak, repetxoak bai, baino azkarra lehen repetxoraino 38km media neraman nik, eta jendea pasa ta pasa, indartsu sentitu nintzen, gustura, baten batzuk pasa zidaten baina baina kostata pasatzen zidaten, ilusioz nindoan egurrean, nere lema bzela. Tartean Jose Luis ere oso atzean ez zela izango pentsatzen nuen, baina kmak aurrera joan ahala, ba ni aurrera … halako batean 60garren km edo… ziztu batean mutil bat hitzeiten hasi zitzaidan, jose luis zen…. 24garren partziala eginez 36ko median…. Ke sobrao , itsu zijoan, gozatuz mutila, eta ni ba temati jarri ta distantzia batera mantentzen saiatu nintzen, kostata baina lortu nuen, hura desarroiloa muitzeko modua, nere media 34,7. Bost minutu jan zizkidan alajaina!!! Aitor uretatik atera ostean hantxe joan zen gozatuz, bere fuertea den bizikletan,.

Boxetara iritsi ta trantsizioa elkarrekin egin geneun , zmz geunden galdetu elkarri eta korrikako zapatilak jantzi eta bera lehenzeago abitu zen korrika, ni zapatilako harriak kentzen geratu nintzen jajaja.
Egia esan, flipatzen nijoan, JL-rekin korrika hastea, ez nuen berehalakoan pentsatuko…baina bazirudien hura nere eguna izan behar zuela, korrika hasi et a laguna atzean utzi ta dena ematera joan nintzen , nere garmina martxan jarri eta egurre 4’20”hasi nintzen, ta hurrengoak gutxiago .. gustura nindoan, ta Jose Luis lasaiago, egia esan bere behatz potoloak ere etzioan nai bzela korri egiten uzten, (sandalia batekin izan zuen komeria mendio ta progresioan egiteko asmoz zen). Lehen 5km oso gustura 21’, jendea pasatuz… gozatuz nindoan, baina 8tik aurrera.. uf pasatzekotan nintzen jendea urrutzen hasi zitzaidan , zankada mozten, bihotza ondo, baina pausoa etzijoan… puuuuuuuuuuuuuffffffffffffffffa, 10km, 44’ tan , ordu eta erdik jeistekotan hala ere , … baina gauza bat da teoría ta bestea errealitatea, ni enijoan… hankak etzijoazten… eta lasaiago hasi nintzen, osolasai egia esan, buelta emango nion esperantzan… baina ordu arte ikusitako argia guztiak orduan ilundu ziren, bigarren 10000koa, 50’ minututik gorako izan zen… Bitartean Aitor ere iada korrika, ta denak elkar animatuz. Eta JL denbora mozten hasi zitzaidan, nik ia bale esan nuen, ta bera ba ttapa ttapa ba neregana 18.5 km elkartuko zen berriz nerekin, ta bera ere ba hobetoxeo baino etzijoala, hankak biok moztu zizkigutela zirudien, nai baina ezin, ustez pauso luzea generamalakoan baina… putza km 4’50” ta hantxe tertulian, erdi parrez, erdi triste…. biok eskutik helmugara. Iristsi edaria hartu eta banku batean eseri ginen, buelta emateko asmoz. Aitor iritsi berarakin solastu, inpresioak kontrastatu….

Pertsonalki, hainbesteko miresia aspaldian eztut pasa, indartsu nengoen eta korrika dena ematera joan nintzen, 1h 25tik jetsi ta 20’ zifra hortara ahalik ta gehien hurbildu nahi nuen… akaso erronka altuegia.. baina eztut uste ezinezkoa burutik ahal zela pasa bazitzaidan… baina enfin… , eta uste dut,TTT-ko bi basurde gogoz geratu zirela, dena emateko, eskerrak oraindik probak geratzen diren!!!!!

Hemendik, Aitor Mendia eta Jose Luis-i , animoak Bartzelonako iron man-erako, guztian beharra izango dute eta , eta izan daitezela biak finisherrak!!! Eguuuuuuuuuuurre e mutilek!
Ta ni ba best e batzukin , Castroa larunbat honetan, egia esan korrikako arantza kendu nahi det jajajaj beraz adi dena ematera joango naiz eta hirugarren proban… jajajaj

Hauxe dena, Donibabe Lohitzunetik eta bakizue, zenek zer komentau behar dun.
Ezpala; Sailkapenak www.liscriado.com

No hay comentarios: