2010/09/10

Igeriketa ikastaroa ... eta Aitor Elduaien EXTREM MAN MENORCAN 5h 24'48"!!




Dudarik gabe, sorpresa izan da sailpakena ikusten hasi eta hori ikustea, dudarik gabe zarautzko arantza kentzea lortu du! Berrien zain geatzen gea!!

sailkapenak:
http://www.elitechip.net/index.php?zwshow=SYS-ZW-74IU8E09&dldid=422113&cmscmd=dlddoc&cmsplugin=zwelitechipplugin



Taldekide batzuk igeriketa ikastaroa antolatzeko asmotan gabiltza eta denoi luzatu nahi dizuegu partehartzeko aukera. Interesatuta egon daitekeen norbait ezagutzen baduzue pasa informazioa mesedez.

Noiz: Astearte eta ostegunetan 20:15-21:15tara
Non: Billabonako kiroldegian
Amaiera-Bukaera: Irailak 30etik abenduaren 21ra.
Prezioa bazkideak: 54,65 euro

Erantzuna asteartea, hilak 14, baino lehen beharko genuke taldea itxi ahal izateko. Interesatuak deitu edo idatzi mezua (Yon 676186526) edo emailez: yongonzalez@gmail.com

4 comentarios:

Eurre dijo...

Ni lehen ekitaldian izan nintzen, eta oso gustura , Arkaitz misterra oso ondo portatu zitzaigun, eta iaz batzuei delfinen pare igeri egiten ere erakutsi zien.

Aurten , eztet uste joango naizenik, baina aukera eta zalantza baduzue, nik baiezkoa esatera animatuko zintuzketet!

Piepoli dijo...

K pasa Ekipo!!!

Nik ere lehen ekitaldian egon nintzen eta oso komendagarria iruditzen zait.Norbait dudan badago apuntatzera animatuko nuke.

Gero arte!!!

reitziger dijo...

zorionak aitor!!!!!

Ezpala dijo...

kronikaren zain